pondělí 20. prosince 2021

Vánoční trhy v Lysé

O výstavách v Lysé jsem už psal Kromě vystav se ale v Lysé na výstavišti pořádají i vánoční trhy, bronzové, stříbrné a zlaté o oněch prosincových vikendech od pátku do nedele..Hlavni je obleceni, ale i jinak si každý přijde na své.. Přidávám pár fotek

10 komentářů:

  1. Tak asi se vše přejmenoval na Zimní trhy a tím pádem byli.🎄

    OdpovědětVymazat
  2. Kousek od Lysé mám sestru a na výstaviště často zavítáme.Letos jsem pár výstav na podzim propásla.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Slivovice jako lék!
    Babička mé milostivé si každé ráno dávala stopičku na tlak.
    Na vánočních trzích se mi vždy líbila vůně rozlévaného svařáku.

    OdpovědětVymazat
  4. Nejsou to stále ještě v nouzovém stavu spíš farmářské trhy? :).

    OdpovědětVymazat
  5. Už třetí rok jsem na nich nebyla a docela mi chybí...

    OdpovědětVymazat