čtvrtek 13. dubna 2023

Jaro se cini...

Toz jaro uz mame definitivne tady....Zatimco v Kralupech kvetou kdoulovce a mahonie,
na zahradce rasi cervena liska, na Vaclavskem a Staromestskem namesti i v tomto tydnu pokracuji velikonocni trhy...V pondeli jsme navstivili koncert Hary Orchestra Orague v kostele Vsech svatych na Prazskem hrade, rovnez pred timto kostelem byly velikonocni trhy navzdory vsem slibum kontroly pokracuji, ale nastesti to jde rychle....Seminka zaseta v breznu dosud nevyrasila, tak uvidime...Na zaver tedy fotograficke ohlednuti za uplynulym pondelim a po
velikonocnim tydnem

8 komentářů:

  1. Ale dneska je hnusně, přehnusně...

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkně se činí.

    Tady Velikonocům už odzvonilo, ale jinak se jaro tento týden také činí. Teploty vyskočily přes dvacet stupňů a našla jsem za domem fialky, hrušeň pučí, na zimolezu modrém se objevila poupátka. Ten mě zajímá, zasadila jsem ho loni do rozpůleného sudu a jsem zvědavá, jestli se urodí nějaké ovoce.

    OdpovědětVymazat
  3. Verim, ze ovoce letos bude...

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy ty rozkvetlé stromy, to je jako rudý hadr na býka, tady pořád nic :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Take to prijde...ovsem nadmorska vyska Kralup je 170 m, Jablonec ma pres 500 metru .....Skutecne je tu podstatne tepleji..

    OdpovědětVymazat
  6. Honzo, také čekám, až skončí kontroly u vstupu na Hrad. Co je zavedli, jsem tam nebyla. A přitom to máme opravdu kousek. Snad se dočkáme.

    OdpovědětVymazat