čtvrtek 10. února 2022

Předjaří

Vida, mame ani ne půlku února a máme tu pěkné předjaří, i když, kdoví, zima může ještě udeřit s pořádně..Stromy ale už puči,ptaci začínají zpívat... První pozdravem jara jsou sněženky, zároveň nám vykvetl na zahradce vilin, zajímavý keř s podivně nitkovitymi květy a petrklíče... Sněženky kvetou i v přírodě, hodně je jich v lesiku mezi kralupskym koupalištěm a Vltavou...Dnes jdme na zahradě videli slunéčko..Mrazy jistě ještě prijdou, tak si prejme, aby nebyly prilis silné a narasene a pucici nespalily. .Prvni dve fotky jsou ze zahradjy, vilin se sněženkami a petrklíče, ostatní z onoho luzniho lesíka...

12 komentářů:

  1. Já doufám, že hlavně nepřijde žádný teplotní šok! Některé bylinky se probouzí též.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slabší mrazy flora vydrží s doufejme že nepřijdou silné...

      Vymazat
  2. Je to radost vidět jarní kvítka.Včera jsem viděla sněženky,ale fotky mám rozmazané.Dost mě to naštvalo.Mám obavy,že zima ještě udeří,je sotva polovina února

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ještě zima bude, snad už ne moc silná..

      Vymazat
  3. Některé květiny již jsou k vidění. Obávám se, že se zima ještě ukáže, ale květiny se snad zastrašit nedají. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvetou i cemerice, kalia vonna..snad uz je jaro, ptacibzoivaji..ale mrznout určitě bude..

      Vymazat
  4. Já má tyto posly jara rád. Zvedají mi optimismus.

    OdpovědětVymazat
  5. Věřím, že zimy ještě není konec, ale je hezké vidět první květy, slyšet zpívat ptáky a užívat si prvního sluníčka - člověk má hned lepší náladu. 🙂
    Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Také doufám, že už tuhá zima nepřijde. Údajně do poloviny března mají být teploty vysoko nad obvyklými hodnotami a pak už bude jaro klepat na dveře a můžeme se těšit na záplavu jarních květů jako na prvním snímku.

    OdpovědětVymazat