středa 26. ledna 2022

Prochazka v Kralupech

Do zadní casti Kralup za železniční trati Praha Ústí a do ke Kralupum přidružené cadi Minice, kde Zakolansky potok prochazi pěkným parkem,vtak často nepřijdu..Ale minuly tyden v patek za lehkeho sněhového poprasku jsem do techto koncin vyrazil...Zaujali poražené škumpy s cervenymi šišticemi z prořezávky
u cesty podél trati na Kladno v Minicich, jizek na Zákolanského potoce v minickem parku, i naprava u "zastavky gymnazium"..TA v Minicich i kostel a stale stojici vanocni strom..Tak pro pokochani

5 komentářů:

  1. Zasněžené škumpy jsou poetické.
    Ze šištic škumky koželužské se dělá sumah.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám Kralupy spojené jedině s Vltavou, ale bude to tím, že znám jen název a nikdy jsem tam nebyl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vltava tvoří jakysi biokoridor .Jinak V okoli zajímavé skály, dva zamky,ve Veltrusich a Nelahozevsi, kousek dal Budeč a pak Okoř..

      Vymazat
  3. Jako dítě školou povinné jsem jezdila do veltruského parku běhat závody, ale už si nevzpomenu na čí, či čeho počest.

    OdpovědětVymazat