neděle 3. prosince 2023

Vanocni trhy v Lyse nad Labem

O vystavisti v Lyse nad Labem a zdejsivystavach a trzich jsem jiz psal.Jedna se o nejmodernejsi vystavni areal v republice, vybudovany pocatkem devadesarych let na miste byvaleho zahradnictvi...Konaji se zde nejruznejsi vystavy, konska s predvadeckami koni, lovecka,moda,regiony, chovatelske, auta...v prubehu celeho roku, vetsinou vikendove ci prodlouzeny vikend od stredy ci ctvrtka, ale i jednodenni, treba holubarska...Posledni akci v kazdem roce jsou vzdy mikulasske stribrne a zlate trhy, o prosincovych vikendech, ty posledni zakonceny velkolepym ohnostrojem.....Letos ale prekvapilo, ze jedna ze zdejsich hal zustala uzavrena...narust internetovych obchodu pry zpusobil, ze se prihlasilo mene stankaru...Pritom se tam da nakoupit levneji nez na internetu...Pokrok nezastavis, ale doufam, ze to nepovede k zaniku vystaviste ani zruseni vanocnich trhu...Na zaver par fotek

9 komentářů:

  1. V Lysé jsem byla teď v pátek a přivezla si krásné české ozdoby! A máš pravdu, hala B byla zavřená.

    OdpovědětVymazat
  2. Internetový obchod nás ochudil poesii komunikace s trhovci.

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes jsem se poprvé odvážila ven a zamířila jsem si to na trhy. Byla jsem zklamaná, nic moc, ale aspoň bříška jsme si nacpali :D.

    OdpovědětVymazat