pondělí 13. listopadu 2023

Nejkrasnejsi obdobi je patrne podzim..

...zpiva Ivan Mladek...Ale damozrejme kazde obdobi ma svuj specificky puvab, ale je fakkt, ze na podzim jeste je v prirode mnoho kvetu, ale zaroven se "rozsviti" berevne listi ...A letos nastupuje opad listu pomaleji, tak si krasy barevne prirody muzeme vychutnat, rovnez podzim prozaruje nezvykly pocet slunecnych dnu...A tak dorazil podzim i do Botanicke zahrady Na Slupi..Krasne se zlutaji plody citronecniku trojlisteho, jedineho mrazuvzdorneho citrusu pred vchodem do skleniku, vse zloutne, kvetou ruze i skalnicky...Botanicka zahrada ziskava novy "podzimni"vyraz..I kdyz vetsina stredomorske flory je uz uklizena do skleniku, ale zahrada porad stoji za to.. PS:Posledni dobou mi nejdou pridavat komentare, u ostatnich bloggeru ani u sebe...Doufam, ze to neni priznak krize domeny jako u blog.cz

6 komentářů:

  1. Do botanické Na Slupi občas zajdu, ale spíš na jaře.
    Chodívám kolem v sobotu, když se jdu podívat na tržíčky na náplavce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zajímavé to spojit s trhy na Náplavce...Já jsem dal zahradu v "netradiční" době

      Vymazat
  2. Já sice podzimu nefandím, ale jsou lidé, kteří dovedou odhalit jeho půvab. Každý máme jiné gusto. Některé podzimní partie jsou opravdu hezké.

    OdpovědětVymazat
  3. Podzim hýří barvami, ale raději mám teplejší měsíce na jaře a v létě, kdy barevných květů je ještě víc.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak vsechno ma svoje...Jaro je lepsi, ale na podzim neni vsemu konec..

    OdpovědětVymazat