středa 12. července 2023

Telc a Slavonice

Oblast jizniho ceskomoravskeho pomezi nabizi cetne krasy...Oblast mezi Jindrichovym Hradcem, kzery se nachazi presne na 15.poledniku, od ktereho se pocita stredoevropsky cas (a ktery u nas prochazi mnoha zajimavymi misty) a Telci na vychode je proslula Ceska Kanada , kraj lesu a rybniku...ktere nahrazuji jezera ve skutecne Kanade.. Na vychodnim okraji teto oblasti zaujmou mesta Telc, Dacice a Slavonice s nadhernymi namestimi,v Telci si lze prohlednout muzeum a vstoipit do podzemi...Prokladam fotky ze Slavonoc a Telce

10 komentářů:

  1. Vskutku rozkošně malebná místa. Byl jsem tu několikrát a vždy jsem byl nadšen.

    OdpovědětVymazat
  2. Telč znám docela dobře, tam jsme byli asi 4krát, ale Slavonice ne, jeden kolega mně říkal, že si také dodávají odvahy k přihlášce na seznam UNESCO, ale panují tam obavy, že by neuspěli a tam žádný "reparát" se nepřipouští.
    Ale jak se na fotky dívám, náměstí se s tím v Telči hodně podobá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to zas trochu jine...Slavonice jsou ale haksi ve stinu sjavnejsi Telce...

      Vymazat
  3. Moc pěkné. Myslím, že jsem nebyla ani v jednom z těch měst, jenže člověk nemůže být všude. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to skutecne nadhera, tato starobyla mala mesta..

      Vymazat
  4. Kdysi jsem do Telče dorazila ne kole. Už tehdy byla krásná

    OdpovědětVymazat