úterý 25. července 2023

Pluji lodi do Triany, pluji lodi do Malagy,...

Triana je cast Sevilly hlavniho mesta Andalusie, je to tedy ricni pristav ve vnitrozeni...Naproti tomu Malaga lezi primo na pobrezi Stredozemniho more..A prave Malagu s kratkym odskokem do Cordoby jsme v minulem tydnu navstivili...Je to mesto lemovane pisecnymi plazemi, roztazene na mnoha kilometrech po pobrezi more, ale dobre spojeni predstavuji autobusy..Centralni ulice je kryta, coz byla v horkem a slunecnem.obdobi pohoda..Zaujme katedrala , mestske hradby s vyhledem na mesto a pristav, prvky arabske architektury apod...

8 komentářů:

  1. Andalusii jsem už také několikrát zvažovali, těch impozantních kamenných pevností, katedrál a hradů je tam nepočítaně a jako bonus i moře a snímky to krásně dokumentují, zatím jsme to ještě neuskutečnili.
    Ve Španělsku jsme byli jen v Barceloně (odtud jsme si udělali výlet ke klášteru Monserrat ve skalním městě v horách) a v Madridu (s výletem do Escorialu a Toleda) a pak ještě u moře v Lloret de Mar. Andalusie by představu o Španělsku krásně doplnila.

    OdpovědětVymazat
  2. Tu písničku mi zpívávala babička...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tusim, ze mne taky..
      .Myslel jsem, ze Triana a Malaga jsou nekde na koncibsveta..

      Vymazat
  3. Dobrá volba. Ve Španělsku nedávno dovolenkovali mí sourozenci, ale poněkud severněji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdysi jsem byl v Barcelobe, take oekne...

      Vymazat
  4. Málaga je krásná, stojí za to ji projít, posedět….:)

    OdpovědětVymazat