pátek 3. června 2022

Skalničky v zahradach Faustova domu

Kvetnova vystava skalnicek v zahradě Faustova domu probíhá v dobe kvetu rododendronu, ktere pak vytvareji jakysi doplnek ke skalnickam a nadherne se to doplnuje...O Faustově dome jsem uz psal, tak jen zminka, že v nem bydleli alchymiste vcetne MgrK ellyho, o kterem jsem myslel, ze byl oni. Faustem... Neboť historicky Dr.Faust, i když pravděpodobně navstivil Prahu, zde nebydlel...Ale skutecnym Faustem, od ktereho je odvozovana pkvest, byl slechtic Mladota, ktery v 18.stoleti desil okoli pokusy z chemie...Jinak zahrady jsou pristupne v fobe bohosluzeb ve zdejsim kostele sv.Jana Nepomuckeho, a pri predjarni, jarni a podzimni vystave skalnicek, tedy 3xdo roka po dobu tří týdnů..Na zaver par fotek.

7 komentářů:

  1. No vida, letos jsem tam ještě nebyl. Budu to muset napravit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je i podzimni vystava, ted do soboty jsou v blizke botanické zahradě sukulenty

      Vymazat
    2. Na Slupi na sukulentech jsem už byl.

      Vymazat
  2. V tak krásném prostředí by se asi snadno dalo podlehnout k úpisu vlastní duše :).

    OdpovědětVymazat
  3. Tož pravda..i vlastni krví

    OdpovědětVymazat
  4. Krása! Dneska mám štěstí, třetí blog a třetí květinový článek :).

    OdpovědětVymazat