pátek 10. června 2022

Kaktusy v botanicke zahrade

Skleník botanické zahrady Na Slupi je v casti, kde jsou zimování přenosné dreviny, v létě využíván k ruznym výstavám..Jednou z prvnich je vystava kaktusů a sukulentu, částečně souběžná s onou vystavou skalnicek v zahradě Faustova domu kousek nad botanickou zahradou...Tak vytváří vetsinou teplomilne kaktusy doplnujici protejsek k horskym skalnicksm, i když i mezi nimi jsou sukulentni druhy... Kromě kaktusu zaujmou i nejaktusove sukulenty, lithopsy,kosmatce a echeverie, podobne nasim netreskum...Na zaver par fotek, posledni je z navsz
ujiciho staleho kaktusoveho skleniku

5 komentářů:

  1. Už jsem komentoval a ono to zmizelo.
    To jsou tedy věci...

    OdpovědětVymazat
  2. Je to krása.Já mám kaktusy od dědečkova kamaráda, a protože je to živoucí vzpomínka, jsem z nich na mrtvici, abych jim neuškodila

    OdpovědětVymazat
  3. Je to nádhera, když i takový ježek vykvete. Jen by mě zajímalo, jestli je pravda, že některé druhy kvetou jednou za několik let, dokonce třeba zase až za 10 let.

    OdpovědětVymazat