středa 2. března 2022

Kočičky

Vltava vytváří v centru Kralup na obou brezich biokoridor, tedy zeleny pas v rusnem městě....Jsou zde zahrady, lesiky, park a vede zde cyklostezka do Kralup ..U teto cyklostezky jsem zastihl o slunnem nedelnim dni krásně kvetouci jivu z kocickami, nezvyklou v této dobe...Tak si tam kvetla, neboť prirodni cykly si delaji co chteji, a malo se staraji o to, kak my mame rozdeleny rok nebo vubec co delame a co se u nas deje... Vše kvete, stavi hnizda a vychovava mladata jak se mu uachce a využívá pouze nasich prilezitosti ktere volky nevolky poskytujeme k hnizdeni i kveteni...Prave od obe cyklostezky pridavam fotku rozkvetle jivycs kočkami

12 komentářů:

  1. Já jsem šla dnes pátrat po jaru,ale zatím nic moc.Ale kočičky jsem také objevila.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  2. Pučí to pěkně.
    Jaro je cítit ve vzduchu, ejchuchů!

    OdpovědětVymazat
  3. U nás je teď sice chladno, přes noc mrzne, ale přes den svítí sluníčko.
    Na kočičky už jsem taky narazila.

    OdpovědětVymazat
  4. Kočičky... o těch si u nás můžeme nechat tak leda zdát, možná nejdřív v květnu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Jablonec je výš, Kralupy 170 metru nad mořem

      Vymazat
  5. Nevím, nevím, snad jim poslední mrazíky neuškodí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony jsou dost odolne, pomud nebude "echt"mráz, nely by vydržet.

      Vymazat
  6. Moc hezká fotka, už se moc těším na to pravé a pořádné jaro :)

    OdpovědětVymazat