neděle 26. září 2021

Už koníček pádí...

O vystavach v Lysé nad Labem, údajně v nejmodernejsim vystavnim areálu u nás, jsem psal jak na minulem, tak soucasnem blogu... Výstaviště bylo bybudovano v roce 1994 na místě někdejšího zahradnictví s nekolikrat rozsirovano...Koncem září zde vzdy probiha jedna z mnoha vystav ..venovana konim..Pres den jsou predvadecky koni vsech plemen, ukazky dresuryva využití apod., i parkur apod..mAle zlatym hrebem je vecerni koňská show....Zde se plati zvlášť poměrně bysoka castka a ukazky zde stoji opravdu za to Hudebni doprovod obstarala ABBA revival, ale na playback...To byla trichu slabina, ale jinak ukazky skvělé...Na konci byla konska akademie, to je ale uz zpusob drezury, ktery nam uplne nesedi.mAle ukazky tazeni vozu, ukazky oslu, a ovladani koni na mnoho zpusobu i vystoupeni Jiriho Berouska stalo za to..

15 komentářů:

  1. Taková show s koníčky by se mi líbila, a revival ABBY bych si taky ráda poslechla :) Muselo to být moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také by se mně líbila shows s koníčky. Do Lysé nad Labem jsme jezdívali s klubem seniorů na výstavu Sikovné ruce seniorů po několik roků. Ubytování jsme byli v Poděbradech a tak jsme si ten dvoudenní výlet opravdu užili. Podvakráte jsme navštívili Kmochův Kolín a to stalo také za podívanou. 👍

    OdpovědětVymazat
  3. Nic takového jsem zatím neviděl. Je to asi zajímavý zážitek.

    OdpovědětVymazat
  4. Honto, naši mladí tam byli a já viděla fotky z této akce.
    Také si to moc chválili.

    OdpovědětVymazat
  5. Pro milovníky koní to musel být zážitek, mně samotné je drezura a vůbec drilování koní jako takové proti mysli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kůň byl dlouha léta šlechtěn k tomu, aby slouzil člověku...A zvířata jak znamo podobne jako lidé potreebuji zamestnani, jak o tom svědčí i zkusenosti ze zoologickych zahrad..Je znamo, že Veselovský, ktery byl ostře proti drezuře volne zijicich zvířat, uznaval dobré drezery koní.mMimochodem, nechat třeba psa bez alespon zakladniho nacviku pivelu je take špatně...

      Vymazat
  6. Koně mám moc ráda, ty jejich oči....v těch by se jedem utopil. Běhám kolem louky s koníky, krásný pohled... Lysou znám dobře, není to špatný typ na výlet :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já myslel, že Berousek je přes medvědy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Berousků je několik větví, jeden z nich byl letitý známý dědečka😊

      Vymazat
  8. Waldemaru Matuškovi by se to muselo líbit :).
    Přiznám se ale, že z parkuru a z dostihů teprve mám tísnivý pocit, že tam někdy jde o život.

    OdpovědětVymazat