čtvrtek 22. dubna 2021

Zahucaly hory

Zahucaly hory zahucaly lesy odhodil jsem vajgla u Vrbětic kdesi. Odhodil jsem vajgla přes plot na hromadu, špatně ho uhasil mělo to tu vadu. Zpoza se ozývá podivné syčení,nohy na ramena ať mne vidět neni. Za zady bouchaji světelné koláče tohle si ostraha šeredně odskace. Ubehlo sedm let je to přesně na den, vsichni si teď mysli ze jsem ruský agent.

18 komentářů:

  1. Koukám, jak je česko-ruská roztržka inspirativní! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nebylo třeba ani házet přes plot, protože ten byl prý tak zchátralý, že dírami do objektu běžně procházeli sběrači hub :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No,,hřiby mi nechutnají, když nejsou z prostoru muničního skladu nebonzakazsnrhonpasma
      .

      Vymazat
  3. Tím ses pasoval na profesionálního ohňostrůjce.
    A to je vážená pracovní pozice.

    OdpovědětVymazat
  4. Pardon , H mi vypadlo...tedy u jména ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Tož vítán básníku �� Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  6. Tak hlavně, že po sedmi letech tě naši tajní odhalili. Hned se cítím bezpecněji.

    OdpovědětVymazat
  7. No, třebas to bylo opravdu tak, jak píšeš :D :D :D Myslím, že máme skvělé bezpečnostní služby, když po sedmi letech přišly s takovou konspirací :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tresnuhodné na obé strany, protože to stálo životy dvou lidí, které jim nikdo nevrátí:(

      Vymazat
    2. Ono se jeví jako blesk z čistého nebe...ale co mobile..

      Vymazat
  8. Nevěřím tomu, že to byla náhoda. Nevěřím ani tomu, že to zavinili zaměstnanci muničáku. Těch podezřelých okolností je spousta a můžeme si jen domýšlet, čeho všeho jsou Rusové schopni. Viz anexe Krymu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jsou toho schopni, je fakt....Nicméně, zda se, že informace byla pudtena jaksi "načasované" ačkoli už musela být známá driv

      Vymazat