neděle 12. května 2024

Svátek matek

Dnes je svátek matek, takže vše nejlepší vsem matkam mezi čtenářka mi... Věru není lehké byt dobrou matkou. (ani dobrým ocem, sle matka je matkou abych tak řekl jedte více osudověji) a výchova dětí dá zabrat....jak vědí celé generace až podnes... Ovšem připomněl jsem si povídku z knihy Stephena Leacocka Literární poklesky právě o Svátku matek...Rodina se rozhodla, že oslaví pořádně Svatek matek... Dopadlo to tak, že mužská část odjela rybařit do kopců, dcery si to také užili někde ve společnosti...a matka, jejíž svátek to byl se nevešla do auta, a pak se nevědělo, jak s večeří tak zůstala doma a vařila a uklízela...Ono se za komunistů také s nadsázkou říkalo, ze MDŽ spočívá v tom, že ženy zůstanou doma a muzi se opíjí... Takže ještě přeji lepší Svatek matek než ten v oné povídce ...

4 komentáře:

  1. Leacocka mám rád, popsal ten den matek opravdu se vtipnou nadsázkou.

    OdpovědětVymazat
  2. Dodatečně děkuji :).
    Můj manžel překřtil MDŽ na mezinárodní den žrádla a pozval mě do restaurace na skvělý hambáč :).

    OdpovědětVymazat