pondělí 12. července 2021

Koncert Laca Decziho ve Zlosyni

Sverazny jazzman,vtrumoetista a skladatel Laco Deczi, jak znamo, emigroval vvroce 1985 do tehdejsi NSR a vvroce 1987 do USA, kde byl uspesny a po revoluci koncertoval opet i u nas....V jehonkapele hraje i jehobsyn na bici Vaico (nechtel jsem verit, ze se tak ooravdu jmenuje).Na daxofon doorovazel Petr Kroutil, ktery mj.hral v Prima sezone Dannyho .Vcera koncertoval v "amfiteatru"u restaurace ve Zlosyni u Veltrus,na Melnicku..Pocasi drstive se na posledni chvili umoudrilo, bylo lidi dost...Bylo to bez vstupneho, hradily koncert obec Zlosyň a mesto Veltrusy...K prodeji bylyvCD a vinylove desky, zivotopisna kniha a kniha vytvarnych kreaci Decziho s doprovodnym textem, nebot se zabyva i malbou ..Po znamych opatrenich pekne zpestreni zivota na vesnici..

14 komentářů:

  1. Jazz mám celkem ráda, kousek z koncertu jsem si tvým prostřednictvím užila, pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  2. To musel být krásný zážitek. Fukčárinka

    OdpovědětVymazat
  3. Jazz není můj šálek kávy, ale jsem pro vše, co nás odtrhuje od digitálního umělého světa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tož koncert naživo je stokrát lepší než nějaký stream..

      Vymazat
    2. V sobotu se přes les linula hudba na živo, samé staré vypalovačky v podání jednoho. Bylo to fajn.:)

      Vymazat
  4. Jméno je velmi známé, jazzovou hudbu ale nesleduji, před časem jsem s ním však četl rozhovor a měl velmi neotřelé a vtipné názory. Předpokládám, že se tak projevuje i na koncertech.

    OdpovědětVymazat
  5. zajímavé.... a jak se říká obyvatelům Zlosyně? Jsou to všichni zlosyni? Nebo zlosyňáci a zlosyňačky....Jsem ráda že jsem jen z Plzně :-)

    OdpovědětVymazat